February Wrap Up & March TBR

Може би има някакво правило,не знам,този пост да се прави в последния или първия ден от съответния месец,но аз си избирам днескашната дата за да го правя.
Първо може би трябваше да започна с Честит Национален Празник!

Това ще е първият ми такъв пост,така че не ме съдете xD.
През изминалия месец не мога да кажа че четох малко,не ми беше много натоварено.Прочетох 4 книги и половина,което звучи странно.

1.Ugly Love-Colleen Hoover.
Сигурно вече става досадно,но обожавам тази книга,и като част от годишното предизвикателство,което и аз правя.Трябваше да препрочета някоя книга и естествено първо се сетих за тази.












2.Да изгубиш Хоуп-Колийн Хувър
Разбира се както написах и в ревюто,нямаше абсолютно никакъв шанс да не прочета и тази книга.














3. Tangled-Emma Chase
Пиша името и на английски,защото я прочетох на английски.Изключително забавна.Прочетох я защото исках малко по-леко четиво и изобщо не очаквах малката истерия,която преживях към края на книгата.Препоръчвам я на всички,които са я подминавали.











4.Archer's Voice-Mia Sheridan
Още една книга прочетена на английски.УНИКАЛНА е.Мисля че в Миа открих новата си любима писателка.И знам че сигурно звучи глупаво след само една книга,но през този месец се надявам да прочета и друга.Историята е наистина завладяваща и книгата се чете доста бързо.











5. Всеки ден-Дейвид Левитан
Дамммм,книгата,която продължава да ме изпълва с противоречиви чувства (все още не съм я свършила).Но все пак скоро може да очаквате ревю.



И сега е време за книгите,които ще прочета през този месец Март.

1.Фенка-Рейнбоу Роуъл
Това отново е част от предизвикателството.

2.Грей-Е.Л.Джеймс
Чела съм цялата поредица и бях започнала да чета на английски малки откъси написани от авторката през гледната точка на Крисчън.И ето че тя взе че ги издаде в цяла книга.

3.Сняг Вали-Джон Грийн 
Каня се от доста време,така че мисля вече да я прочета.

4.Leo-Mia Sheridan
Както казах мисля да чета още от тази авторка,така че това  е книгата,НО има вероятност нещо да ми скимне и да реша да прочета друго.



















0 Comentarios