The Seven Deadly Sins TAG

Здравейте....от много време не съм писала/качвала,но все не намирах време или нямах желание.Та не знам дали скоро ще има ревю,но все пак няма да зарязвам всичко.Затова сега ще направя този ТАГ,който намерих чрез Goodreads и се извинявам ако случайно вече някой го е правил.


1.Коя е най-евтината ти книга?Коя е най-скъпата ти книга?
Ами за най-евтина наистина не мога да се сетя,но за най-скъпа ще кажа поредицата "Хекс Хол",тъй като взех и трите книги в комплект,който беше около 30 лева....не знам дали това се брои.

2.С кой автор имате love/hate връзка?
Тук бих сложила Дейвид Левитан.Изпитвам адски противоречиви чувства към него и творчеството му.

3.Коя е книгата,която ви кара да я препрочитате отново и отново?
"Ugly Love" на Колийн Хувър.


4.Коя книга сте зарязали,защото ви е домързяло да я прочетете?
Наистина не ме мързи да чета,така че не съм зарязвала книга заради това,НО има книги,които зарязвам просто защото не са това което съм искала.

5.Коя е книгата за която говорите най-много с цел да звучите по-интелигентно?
Няма такава.

6.Какво най-харесвате в мъжките персонажи?
Мммм това е хубав въпрос.Харесвам естествено как са описани,как се държат,колко са отворени(колкото и странно да звучи това).

7.Коя е книгата,която искате да получите като подарък? 
Ами имам наистина дълъг списък с книги,така че бих искала всяка.


Аз ще тагна Мари,Павлина,Памела.

3 Comentarios

  1. Благодаря за тага, ще го направя при първа възможност! :) <3

    ОтговорИзтриване
  2. Преди време доста исках да направя този таг, благодаря ти ^^

    ОтговорИзтриване