March Wrap-Up & April TBR

Честно да ви кажа не знам от къде да започна.Този месец е чак срамно да призная колко книги съм прочела,и даже подозирам че съм се урочасала с опита за такъв пост миналия месец.По принцип никога досега не съм си правила месечен списък с книгите,които мисля да прочета просто защото чета когато и каквото си искам,не следвам планове както доказах на себе си и  през месец Март.НО въпреки това не се отказвам и ще направя втори опит (а ако се чудите какво толкова правех,за да не чета колкото обикновено,освен училището,нещото което ме разсейваше беше музиката......от две седмици съм като екстремно омагьосана от няколко определени изпълнителя).

WRAP-UP
Започнах няколко книги от които не свърших николко,но за сметка на тях прочетох две,които не бяха в  TBR за месец Март (иронично,нали?).
 
1.Всеки ден-Дейвид Левитан
Просто нямах абсолютно никакво желание да я допрочета,поради което не съм писала и ревю.


2.Грей-Е.Л.Джеймс
Не съм сигурна докъде точно стигнах даже с тази книга.Даже не знам защо не я прочетох,може би защото не ми е толкова интересна.

3.Leo-Mia Sheridan
Очаквах повече от тази книга просто защото предната книга на авторката ми хареса много,но за жалост бе поредното недочетено разочарование за месеца.


4. The Score-Elle Kennedy
Това е поредната книга от поредицата на Ел Кенеди.Прочетох я на английски и разбира се я харесах много просто защото това е една от любимите ми поредици.Изключително леко,забавно и готино четиво,за което е много жалко че не е преведено на български.











5.След-Анна Тод
Реших доста спонтанно да започна да чета тази книга.Не мога да кажа че не ми хареса,даже сега чета втората,но наистина ме накара да се ядосвам толкова много....но всичко останало ще прочетете е ревюто скоро.













TBR
 Само да предупредя че на моето лудо АЗ пак нещо може да му скимне и да не чете това,което си е задало за този месец.

1.След сблъсъка-Анна Тод
Аз вече я започнах,но засега всичко е наред  и не ме ядосва колкото първата xD.И даже покрива очакванията ми за развитие на героите в положителна посока......за момента (очаквам всичко).












2.След падането-Ана Тод
Продължаваме с поредицата,а заглавието хич не ми харесва.......да очаквам ли пак да се разделят???














3.След щастливия край-Анна Тод
А тук вече трябва вече всичко да е наред....Hapily Ever After.















4.Фенка-Рейнбоу Роуъл
Прехвърлям книгата този месец.

5.Dragonfly in Amber-Diana Gabaldon
 Книгата вече съм я започнала,но сериала се завръща гръмко на екран от 9 април ( нямам търпение *скачам от вълнение* ) и мисля да направя както с "Друговремец" и да чета паралелно.












0 Comentarios