Ревю на книгата "Фенка" от Рейнбоу Роуъл






"Фенка" на Рейнбоу Роуъл.......наистина не знам от къде да започна.Докато мислех какво да напиша в това ревю,установих,че няма да е лесно да го напиша.
Това не е сложна книга.Има простичък,но интересен сюжет.Няма много герои,няма plot twist-ове.И странно усетих,че ми е адски интересна.Реших,че за мен тази книга е "перфектната среда".

Не съжалявам,че я прочетох,а по-скоро за това че не го направих по-рано.
Книгата е подходяща за всеки,и всеки трябва да  я прочете.Особено ние подрастващите на,които след някоя и друга година ни предстои това,което се случи на главната героиня-а именно да започне самостоятелния си живот и да се откъсне от домашното,уютното и познатото.Да приеме нови предизвикателства,да поеме по нов път.

Историята е за Кат и промяната в живота й.Заедно със сестра си пише от около 2 години fanfiction за любим техен герой от поредица книги.Но за разлика от близначката си Рен,която е готова за колежа повече от всякога,Кат си живее в своя прекрасен свят изпълнен със Саймън Сноу и не иска да влезе в реалния живот.

Това може би беше нещото,което изобщо не харесах в Кат.Беше толкова затворена,страхлива,против предизвикателствата и новите запознанства.Едва ли не я беше страх да живее.Но хубавото в книгата е,че с времето се научава да не е толкова вглъбена в измисления си свят,а да обръща повече внимание на случващото се  около нея.

"Всъщност няма значение - каза Рийгън.- Той те харесва така.Мисля.,че си пада по тоя вид на отличничката в класа.Говори за теб като за нещо,което е открил в някой природонаучен музей."

И това ставаше с помощта на Ливай.Мисля,че никога до сега в книга не съм харесвала някое момче повече.Толкова позитивен герой,със всичиките тези усмивки,които раздаваше на всички,милият начин по който се държеше.Той беше ПЕРФЕКТЕН,и добре че и Кат го забеляза това.

"Искам да кажа... - Ливай се наведе напред,все още с ръце в джобовете. - Отне ми  четири месеца да докарам нещата дотам,че да те целуна, и през последните шест седмици си блъскам главата  да проумея как успях да прецакам всичко.Единственото,което искам в момента,е да оправя нещата,да ти покажа колко съжалявам и да те убедя да ми дадеш втори шанс.И искам да знам само дали си с мен,дали се надяваш да успея."
 Всичко между тях беше толкова сладко и невинно.
"Искам да ти кажа,че наистина те харесвам.Ама много.И искам тази целувка да е началото на нещо,а не край."



Тази книга,както всяка друга те учи на нещо.Тази ни учи да живеем,да се поучаваме от държанието на Кат,да не сме толкова затворени и уплашени,колкото бе тя.Но и да не сме чак като сестра и.
Ревюто е кратко.Всъщност в него нищо съществено не казвам,но иначе трябва да ви разкажа книгата.Така че,много е хубава и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО я препоръчвам на всички,които като мен не са и дали по-рано шанс.Заслужава си!

1 Comentarios

  1. Браво, Руме! Страхотно ревю, много се радвам, че книгата ти е харесала! Не знам дали ще си като мен, но на мен ми трябваше поне седмица да се свестя от тази книга, наистина много ми хареса! <3

    ОтговорИзтриване