Get To Know The Bookworm

Човекът зад блога:
1.Как се казваш?-Румяна.
2.На колко години си?-Почти 16.
3.Цвета на очите ти?-Зелени.
4.Естественият цвят на косата ти?-Руса.
5.Цветът на косата ти в момента?-Малко по-тъмно руса.
6.Къде живееш?-Ямбол,България.
7.Имаш ли домашни любимци?-Да,имам две кучета,мъжко и женско,и три котки,две мъжки и една женска.
8.Любима песен в момента?-The NBHD-Sweater Weather

Да преминем към книжните неща:
1.Любима книга като цяло?-Не мога да избера,би било ужасно да кажа само една.
2.Любима поредица?-Може би " Off-Campus " на Ел Кенеди и " Красив " на Кристина Лорен
3.Обясни с три думи,защо обичаш да четеш?-Приключения,емоции,обожание.
4.Любима героиня?-Клеър Фрейзър от  "Друговремец",като цяло не винаги в книгите,които чета има героини,които да ми харесат.
5.Любим герой? (мъж/момче)-Ливай от "Фенка",всички от поредицата "Красив" и много други...
6.Любим герой? (каквото и да е )-Ами,отдавна не съм чела книга,в която да има герой,който да не е човек,така че не знам.
7.Книга,която разби сърцето ти?-"Грозна любов" на Колийн Хувър
8.Книга,която всички обичат,но ти не?-Може би много хора ще ме намразят,но ще кажа "Хари Потър".....просто някак си се абстрахирам от всичко,което предизвиква чак такъв интерес и толкова хора лудват по него.....да знам,странна птица съм.
9.Любим жанр?-Може би романи,които имат много разновидности,ама аз май ги чета всичките.
10.Любим автор?-Колийн Хувър,Ел Кенеди,Кристина Лорен.
11.Какво четеш в момента?-"The Hook Up" от Kristen Callihan.
12.Колко е дълъг TBR  списъкът ти?-Ами към 123 книги.

Избери:
1.Шоколад или чипс?-Шоколад.
2.Филма или книгата?-Книгата,макар че някой филми са хубави колкото книгата.
3.TV или  YouTube?-YouTube.
4.Смартфон или лаптоп?-Не мога да избера.
5.Твърди или меки корици?-Твърди корици.
Всеки,който иска да направи този пост за себе си да заповяда,ще ми бъде безкрайно интересно.

0 Comentarios