Ревю на книгата "Сърца за разбиване" от Али Новак



Най-сетне и аз прочетох тази книга ,стигнах и до нея и останах приятно изненадана.
Искам да кажа като за начало ,че това изобщо не е сладникава тийн историйка  ако някой това си е мислил.Супер лека и идеална за летните месеци ,прочетох я за отрицателно време.

Тук е описана мечтата на много фенки по света....много...(аз също съм една от тях xD)
Историята ни е представена от името на главната ни героиня Стела Самюълс.Едно нормално осемнадесет годишно момиче ,което за  момента е сложило живота си на пауза ,но за това след малко.

Сигурно се питате "коя е тази фенска мечта ,за която става въпрос".....да срещнеш супер сладикият и неустоим вокалист на някоя известна група в "Старбъкс" ,например?
Да ,това се случва на нашата героиня.Заедно с брат си Дрю ,Стела решава да зарадва Кара-болната си сестра ,взимайки и автограф от любимата банда.......но без да предполага до къде ще я отведе всичко това.До много хубави приключения ,чрез които тя преоткрива себе си.
 "Умът ми превключи на трета космическа.Бях флиртувала с момче от любимата група на сестра ми?Със звезда?"

Както споменах по-горе Стела е стопирала живота си и живее изпитвайки ужасна вина за състоянието на сестра си.Това беше нещо ,което ме сдразни в Стела ,но от друга страна не можех да я виня .Но не смятах ,че трябва да спира всичко което прави и обича само защото сестра и е на рехабилитация.Не ме разбирайте погрешно ,но имаше една глава, където Стела спореше с Кара точно за това.И беше ужасно-едната спира всичко, което прави за да е с болната си сестра, а другата страда и се обвинява и си  мисли как иска да умре...беше доста депресиращо.

Но самата книга изобщо не е такава.Болестта на Кара просто беше едно парченце към пъзела.
Трябва все някога да стигна и до "Хартбрейкърс" ,нали?
Това е любимата група на Кара ,тази група с която в крайна сметка Стела тръгва на турне.Нейната задача е да снима момчетата в свободното им време и да ги  представя такива каквито феновете не са ги виждали.....и цялото това предложение за работа се появява след една бурна вечер ,която Стела и Дрю прекарват с момчетата.

И разбира се не трябва да пренебрегвам Оливър.Със Стела бяха много сладки ,с цялото това привличане помежду им ,и как Стела реши че ще са само приятели ,защото се получи едно глупаво неразбирателсвто (и сигурно знаете и се сещате това как свършва).
Връзката им имаше своите възходи и падения.

"Опитвам се да намеря добър начин да кажа това ,но не мисля ,че има такъв ,затова просто ще карам направо:Не искам да сме приятели.Не ме устройва."

Може би не ми хареса частта с криенето ,но тя не продължи дълго.

"Исках да кажа нещо повече ,защото мисълта за тайна връзка с него някак не ми харесваше ,но той стисна челюст и в очите му се появи блясък-не настояваше да приема решението му безпрекословно ,но яростно искаше да ме защити ,сякаш не искаше да ме изгуби ,и никой ,дори медиите ,нямаше да му попречат."
  
 Много ми хареса връзката между Стела и момчетата от бандата.Сближиха се толкова много за толкова кратко време.
Частта с фотографията беше също много хубава.Аз лично обожавам изкуството под каквато и да е форма ,и просто усещах страстта на Стела към  снимките.

Определено намерих много от себе си в нашата главна героиня и открих в книгата невероятно вдъхновение ,хубави послания и уроци ,много от които за смелостта и увереността.

"Сестра ми трябваше да разбере ,че е красива ,въпреки че е болна.Борбата й с рака и решимостта и да го победи я правеха по-силна.А в силата имаше толкова красота.Затова започнах да снимам всичко .което показваше колко е силна-купищата лекарства ,които трябваше да пие всеки ден ,болничните гривни ,иглите и тръбичките ,които стърчаха от нея ,когато се влошаваше-и тези снимки се превърнаха в моето първо портфолио."
В един момент от книгта Стела беше изправена пред една ситуация, изискваща незабавно решение....трябваше да спаси сестра си.Постъпката й беше много хубава, направи го без да се замисля и това само допълни характера, който си изграждаше (напълно я разбрах, защото и аз имам сестра, за която бих направила всичко).

Книгата ми хареса адски много.Беше идеалното лятно четиво за мен и я препоръчвам на всички ,които още не са я прочели.

Благодаря на Издателство ИБИС за предоставената възможност да прочета тази книга.

0 Comentarios