My Fictional Bookish Girl Squad

Здравейте,днес ще направя един доста труден за мен ТАГ.Благодаря на Бриана,че ме тагна,а аз на свой ред каня всички,които искат да го направят.

1.Героиня,която ще те накара да излезеш навън,когато нямаш настроение?
Мисля,че тук ще заложа на Рен от "Фенка",не знам защо,но за нея се сетих първо.

2.Героиня,която ще е до теб в трудните ти моменти?
Тук ще избера Фърн от "Making Faces".През цялата книга беше страхотна приятелка и се чувствам сякаш тя най-добре ще ме разбере в труден момент.

3.Героиня,на която можеш да довериш проблемите си и която винаги е готова да те изслуша?
Избирам Аманда от "Моят път към теб",тъй като дори в ранните си години беше страшно сърцата,зряла и разбираща и смятам,че е идеалния човек,на който да довериш проблемите си.

4.Героиня,която ще ти помага,когато се местиш?
Тук бих заложила на всяка героиня от поредицата "Красив",с всяка би ми било приятно.

5.Героиня,с която можеш да клюкарстваш?
Ами.....тук ще напиша Джордж от "Красив",макар да не е точно героиня  xD.

6.Героиня,с която да отидеш на почивка?
Оооо тук ще е Амбър от " Racing the Sun".Все пак в книгата беше ходила на 6-месечно пътешествие,така че смятам че разбира от тези неща и ще ме заведе на приказни места.

7.Героиня,с която ще ти е удобно дори и да не говорите през цялото време?
Отново момичетата от "Красив".Било ми е супер приятно да чета за всяка от тях,и смятам че са страхотни героини.

8.Героиня,която винаги е готова за нови приключения?
Отново казвам Амбър от " Racing the Sun",но и също така Марго от "Хартиени Градове",няма как да не я споменем.

9.Героиня,която ще излъже в напрегнат момент само за да те спаси?
Честно казано не мога да се сетя конкретно за някоя,но смятам че 99% от тях биха го направили.

10.Героиня,която ще ти помага да учиш?
Разбира се Кат от "Фенка" и Теса от "След".





0 Comentarios