August Wrap-Up & September TBR

Здравейте книжни другарчета!Дойде време и за моята равносметка за последния месец от лятото, както и какво съм си запланувала да прочета през Септември.

Wrap-Up

Не мога да не съм доволна от себе с прочетеното през Август.Успях да свърша 4 книги, и да преполовя петата.Разбира се отново за никого няма да е изненада, че моя милост не се придържаше към определените си книги.Но това е така, защото имах възможността да се
захвана с книгите на Симон Елкелес и просто започнах тях и оставих всичко друго.


1."It ends with Us" от Колийн Хувър
Една невероятна книга, на която съвсем скоро ще напиша едно необикновено ревю.Една от най-добрите изобщо за цялата ми година.

2."Сърца за разбиване" от Али Новак
Супер сладка, забавна и лека книжка.И както казах идеална за летните месеци (ревюто можете да намерите като цъкнете на името).

3."Перфектната химия" от Симон Елкелес
Началото на доста интересна поредица.От доста време бях хвърлила око на тази книга и се чудех дали ще ми хареса.Е, определено ми беше приятно да я прочета.Ревюто може да очаквате в понеделник.


4."Правилата на привличането" от Симон Елкелес
Втората книга от поредицата за братята Фуентес.Също толкова интересна колкото и първата.Но даже бих казала, че на мен ми хареса повече.

5."Верижна реакция" от Симон Елкелес
Завършека на поредицата на Елкелес.Страхотни четива за лятото.









TBR
Не мога да кажа, че списъка с книги, които искам да прочета е много амбициозен xD.Всъщност през месец Септември, когато наближава училището *фалшива усмивка*, мислех да се отдам на доста интересния списък с книги, който ни дадоха.Покрай тях може и да се прокрадне и някое странично четиво, така че не се тревожете за мен xD.

1."Хамлет" от Уилям Шекспир
Много се радвам, че ни е заложено да четем нещо на Шекспир, и определено няма да остана само с това произведение прочетено от него.

2."Бел Ами" от Ги дьо Мопасан
Почти и щях да изгледам целия филм, но уви не успях.Надявам се с книгата да имам по-голям успех.

3."Българи от старо време" от Любен Каравелов
Трябва да прочетем и нещо българско.Определено ще се обърна с голям интерес към тази малка книжчица.

4."Дон Кихот" от Мигел де Сервантес
Още едно интересно четиво.

5."Paradise Lost and Paradise Regained" от Джон Милтън
Това го слагам като допълнително и различно от училищните книги четиво.Вълнувам се да го започна и да се потопя в епичните поеми за загубеният и възвърнат Рай.

0 Comentarios