Back To School TAG

Видях тага от Мари, и щом го е оставила отворен реших да го направя.

1.Кой клас/курс си?
Тази година съм 10-ти клас.

2.За какво се вълнуваш/притесняваш относно предстоящата учебна година?
Вълнувам се да се видя с приятелите си, въпреки че излизахме лятото, друго си е на училище, емоциите и всичко, което правим заедно.Вълнувам се и да се завърна към училищните си навици и рутина.Но за жалост вълнението се изпарява доста бързо.А за притеснения-в момента няма такива.

3.Любимата част от подготовката преди училище/университет?
И аз като Мари, харесвам да си пазарувам за училище.Тетрадки, химикали, учебници-това също е част от вълнението.

4.Какво мислиш за училището и класа си/университета и групата си?
С Мари сме в едно училище и един клас, така че е възможно отговорите тук да се припокрият.Да, гимназията ни се води най-елитната в града, но смятам, че с всяка изминала година елитността намалява.Класа ми е окей, разбира се има хора, които ме дразнят или не харесвам, но това е нормално.

5.В колко часа ставаш за училище/университета?
Ами ако съм 1 смяна алармата ми е зя 5.45, и понякога се излежавам до 6.20 (зависи от часовете и автобусите).А ако съм 2 смяна, в 8.00 - 8.30 ако ще тренирам, ако не в 9.30.

6.Старателна ученичка/студентка ли си?
Опитвам се.

7.Раница или дамска чанта?

Определено дамска чанта.

8.Стил на обличане в училище/университета?
Ами стила ми зависи от настроението ми.Има дни, в които обувам кецовете, тениска/потник и дънки и дори не си правя труда за нещо.И има дни, в които се контя повече, обувам високи обувки (обожавам ги), гримирам се, обръщам внимание на аксесоарите (които също обожавам).

9.Интересен/забавен спомен от училище/университета?
Съгласна съм напълно с отговора на Мари :D .
Иначе бих казала, че на нас 90% от времето ни е смешно и забавно, така че има много такива.

10.Кого тагваш?
Тагвам Илияна, Габриела, Павлина, ТеодораАнтон,Бриана и Юли, и с нетърпение ще чакам техните отговори на въпросите.

0 Comentarios