Intergalactic Book TAG

Благодаря на Мари за този таг, аз също не съм чела "Звезден полет", но с удоволствие ще го направя.Няма да тагвам никой, защото повечето вече го направиха, но ако има някой, който не е-да заповяда.

1.Космос: Назови книга, която не принадлежи на този свят (необикновена)-развива се на място различно от твоето.
Позачудих се, но ще кажа трилогията "Хекс Хол".

2.Черна дупка: Книга, която напълно те е погълнала.
Повечето книги ме поглъщат, и не мога да мисля за нищо друго.Отново ще кажа книга на Колийн Хувър, което няма да е изненада за никой, но най-често се случва с нейни книги, и това е "It ends with Us".





3.Светлинна скорост: Назови книга, за която си толкова нетърпелив. че би пътувал със светлинна скорост, за да я вземеш.
Има няколко книги, които все още чакам да излязат и с удоволствие бих пътувала със светлинни години за тях.Едната е последната книга от поредицата "Красив" от Кристина Лорен, втората е четвъртата книга от поредицата "Off-campus" от Ел Кенеди, и третата е "Всичко, всичко" от Никола Юн, която Ибис вчера обявиха, че ще излезе на 20 септември и аз нямам търпение да я прочета (историята е много интригуваща).




4.Мъглявина: Назови книга с красива корица.
Тук отново ще кажа  "It ends with Us" от Колийн Хувър...просто защото е с възможно най-красивата корица, която срещнах през месец Август.

5.Мултивселена: Назови spin off поредица, която обичаш.
Като цяло мисля, че няма такава.


6.Гравитация: Назови любимата си двойка, която сякаш се привлича с гравитационни сили.
Първо се сетих за Теса и Хардин от "След", но също бих казала Алекс и Бритни от "Перфектната Химия", Карлос и Киара от "Правилата на привличането" и от книгата, която сега чета Ники и Луис-"Верижна реакция". Но в повечето книги героите наистина се привличат с гравитационни сили.

7.Голям взрив: Назови книга, която те запали по четенето. 
Чета доста от малка, но като по-активно четене ще ме е накарала книгата "Лабиринтът" от Джеймс Дашнър.

8.Астероид: Назови кратка история или новела, която обичаш.
Мисля, че не съм чела кратка история или новела.Чета доста дълги книги.

9.Галактика: Назови книга с няколко гледни точки.
Ооооо тук мога да направя цял списък.Това е любимото ми нещо в книгите и е адски умно.В повечето, които чета има две гледни точки.Бих казала "Аз преди теб", в нея даже имаше повече от две гледни точки.Отново книгите на Колийн, сигурно от тях съм заобичала това с повечето гледни точки.Не мога да си представя нейна книга без мислите и на двамата герои. 



10.Космически кораб: Назови заглавие на книга, което би било идеално име за космически кораб.
Ами честно да си кажа не се сещам, но и аз като Памела мисля, че "Outlander" звучи доста добре.






Радвам се, че направих този таг, беше доста интересен.

0 Comentarios