The Autumn Book TAG

Здравейте!Дойде и моето време да кача тематичния таг за есента.Ще тагна Катерина и като цяло всички останали като мен, които още не са го направили.

1.Кое е любимото ти нещо относно есента?
Ами предполагам са доста и се припокриват с тези на останалите хора.Обожавам смяната на атмосферата на първо място.Живота се забързва отново, тръгваш на училище/университет или на работа, зает си повече и нямаш толкова време за почивка.Разбира се смяната във времето водеща до невероятно красиви пейзажи и супер готини модни трендове.Започваме да носим дебелите пуловери и готините боти.Дъждовното време и спокойствието навън...идеалното време за книга.и още много.....

2.Коя книга ти напомня за училищните дни?
Ами не знам...може би "Хекс Хол".

3.Коя корица ти напомня за есента?
Конкретно в момента се сещам за корицата на  "Аз преди теб" .

4.Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история?
Ами това не е празник, който аз много тача, и не се занимавам много с него, така че нямам.

5.Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм?
Последният, който гледах "Orphan" беше доста готин.

6.Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?
"Beautiful"- последната книга от поредицата от Кристина Лорен - "Красив" и"The Goal" от Ел Кенеди.

7.Кое излизане на филм през есента чакаш?
За отговора се консултирах със списъка ми с филми.И така ще кажа 2 филма, които вече са излезли, но няма значение.Единият е "Антропоид" и другия "The light between oceans".

8.Кои три книги планираш да прочетеш тази есен?
Искам да прочета "За да си спомня" от Лара Ейвъри ; "Кажи ми три неща" от Джули Бъксбаум и "Всичко, Всичко" от Никола Юн.

Супер интересен таг, благодаря на Мари, че ме тагна да го направя.

0 Comentarios