Blogmas #10 Festive Christmas Book TAG



Здравейте!

Време е за още един тематичен коледен таг. За него благодаря на Кая, която ме покани да го направя, а аз на свой ред тагвам Павлина, Памела и Sue.

Нека започваме!



1. Книжно семейство, с което би искала да споделиш коледната вечеря.
Еми тук ще изпадна малко в обяснения. Бих казала семейството на Хардин и Ландън от "След" и само за протокола и може би тези от вас, които не знаят, семейството се състои от бащата на Хардин, който е женен за майката на Ландън. Та, идеята ми е че макар и 90% от семейните вечери да завършваха зле и да не се развиваха както трябва, определено ми харесваше да чета за тях, защото ми ставаше уютно. 

2. Книжен артикул, който би искала да получиш за Коледа.
Ами тук май има доста неща които искам. Например и аз като Теди искам калъфче за книга (или както там му се вика) и може би някакви готини книгоразделители, медальонче с цитатче и други.

3. Герой, който би бил прекрасен коледен елф.
Ами тук май пак Ливай попада, но мисля, че би бил страхотен елф.



4. Свържи книга с перфектната коледна песен.
Тук няма да посоча конкретна песен, защото ще посоча за книга "Любовта ми подари", а според мен с нея ще върви всяка коледна песен. Направо един коледен плейлист.

5. Книга или герой, от който или която си разочарована и изпращаш директно списъка на непослушните.
Бих посочила герой и той ще е Ryle от "It Ends With Us", както мисля бях споменала в ревюто на книгата, за първи път толкова рязко смених чувствата си спрямо герой и в крайна сметка си го мразех, но определено е от отбора на непослушните.

6. Книга или герой, който или която смяташ, че заслужава повече признателност и трябва да отиде в списъка на добрите.
Амиии, тук ще са много например Ливай от "Фенка" ; Стела от "Сърца за разбиване" и много други.

7. Червено, златно, зелено: книга, която има прекрасно коледно чувство в себе си.
Ох, ами аз не знам много коледни книги xD. Посочвам моите три от които за момента съм прочела само една, но все пак маратона започва утре. И те са: "Сняг вали" ; "Целувка в Ню Йорк" ; "Любовта ми подари".

8. Книга или поредица, която ти обичаш толкова много, че би искал всеки да намери под елхата, за да я прочетат и заобичат също.
Няма да е изненада за никого..............казвам всичките книги на Колийн Хувър. Сигурно вече ме мислите за луда, е прави сте, но това няма значение, защото книгите на тази жена ще ви доведат до емоционални сривове (да, знам, много съм мила :) ).

 

0 Comentarios