Blogmas #2 November Wrap-Up & December TBR

Здравейте!

Дойде време за месечната равносметка и плановете за Декември. Ще участвам в Коледния Маратон, следователно този месец мисля, че ще е доста успешен по отношение на прочетените книги (или поне така се надявам). 

Wrap-Up
Много съм разочарована...толкова бях мотивирана да прочета всичко планувано за този месец, но уви се провалих грандиозно. Срамно е дори да споделя колко съм прочела, но ще се примиря с факта, и нека просто приемем, че има и такива дни.

1."Тайни" - Нермин Безмен
Определено книга, която ми хареса, даже повече от само хареса. Тя ме отвя и може би заради нея аз изпаднах в така наречения "reading-slump". Беше повече от ужасно, близо две седмици, че може и повече, не ми се четеше, не исках, а имах толкова интересни книги подбрани за четене.

Тук само ще вметна, че се опитах да чета, започвайки "Момчето, което се промъкваше през прозореца ми" от Кърсти Моузли, но уви се оказва УЖАСНА книга. И опитах с "Ако остана" от Гейл Форман, но и тя не ми хвана интереса.

2."Confess" - Colleen Hoover
И така реших да се завърна към любимата и позната Колийн, в опит да прочета нещо xD. И ми се получи. Прочетох си я за няколко дена и всичко беше наред. Надявам се да и напиша ревю. Но и аз не знам.






TBR
След този така провален Ноември, както казах, се надявам Декември да е къде, къде по-успешен.

1."Ема" - Алегзандър Маккол Смит

2."Целувка в Ню Йорк" - Катрин Райдър

3."Ние лъжците" - Е. Локхарт

4."Далеч от светлината" - М. О. Уолш

5."Спасяването на Франческа" - Мелина Маркета



Това е за сега от мен, нямам си и на идея до самия Маратон кои от тези книги ще прочета. Просто се надявам и искам да чета.


0 Comentarios