Tis The Season Book TAG

Здравейте и Весела Коледа (тъй като от блога не съм ви поздравила) !

Блогмас свърши, Бъдни вечер и Коледа минаха, а сега идва време за посрещането на Новата Година. Между опитите ми да чета за ККМ, да разчиствам наляво надясно вкъщи и да прекарвам време със семейството си, реших да направя един таг, за който бях поканена май отдавна от Мели (благодаря за което), а аз го оставям отворен за всеки, който иска да го направи или намери малко време за него.

1. Любимо зимно четиво
Не съм чела много зимни книги, но тъй като вече прочетох "Сняг Вали" мога да кажа, че ми хареса много.

2. Книга със синьо на корицата
"Далеч от Светлината" ; "Сняг Вали".



3. Книга, която би поставила като звезда на елхата
Това го приемам като най-добрата книга, която прочетох тази година. Но избора е труден, тъй като няма как да избера само една, защото те бяха няколко. Ще посоча за "изненада" на всички "It Ends With Us"...

4. Посочи едно измислено място, което би било перфектно за зимната ваканция
Ох, ами това май ще го пропусна, защото съм доста назад с фентъзитата и не мога да кажа нищо.


5. Посочи един измислен герой, който би взела с теб през ваканцията си
Ами......всички? Примерно Ливай от "Фенка", тъй като е забавен и интересен, но наистина бих взела всеки.

6. Книга в твоя wishlist тази година
"Двор от рози и бодли" и "Двор от мъгла и ярост", все още не съм ги чела и много искам да ги имам.

7. Кои са любимите ти празнични напитка, лакомство и филм
Горещ шоколад, джинджифилови сладки, нямам любим празничен филм, винаги гледам всичко, което пускат по празниците и по принцип ми харесват.




0 Comentarios