Планове за 2017



Здравейте и Честита Нова Година и от мен!
Да, знам най-сетне и аз се включвам с пост за плановете ми през новата година. Нарочно не озаглавих поста "Книжни планове", защото май няма да пиша само за тях. От дни вече го мисля този пост, не защото ще пиша кой знае какво нещо важно, просто и аз не знам причината.
С настъпването на новата година се чувствам малко дезориентирана и сякаш все още не си намирам място и не осъзнавам, че сме в 2017 година, за което малка вина има и ужасното време (по цял ден мързелувам и гледам филми, сериали и чета, разбира се) и удължаването на ваканцията (за което нямам абсолютно нищо против). Така че, с две думи ме е налегнал мързел.

Знам какво искам от новата година, така че преминавам направо към книжните ми планове, които сигурно ще се препокрият с тези и на други от вас блогъри и читатели, но в това няма нищо лошо.



1. Да чета повече фентъзи
По-скоро тук в тази точка идеята ми е да прочета всички онези книги излезли през миналата 2016 година и оставили след себе си буря от емоции и най-различни мнения. Не знам защо, но от близо две години изобщо не чета такъв тип книги, та тази година съм си направила солиден списък.

2. Да експериментирам повече с жанровете
Да, припокрива се малко с първа точка. Както написах вече от две години буквално си "цикля" на романите от всякакъв вид (най-често New Adult & Contemporary), а хората около мен четат какво ли не. Иска ми се и аз да събера смелост и да се гмурна в книги, които на пръв поглед бих нарекла "не мой тип". Знам ли, може пък да намеря нов любим жанр.

3. Да не си налагам каквито и да е ограничения
Не искам да се чувствам зле от факта, че не съм се справила с предизвикателството за прочетени книги или да се влияя от хора, които четат за бройката (да, определено познавам такива). За мен четенето не е започнало преди 2 години, аз си чета от край време и не го правя, за да го навирам в очоте на хората. Както и да е, цифрата не е важна, трябва да четем за удоволствие.

5. Да не проучвам толкова книгите
Под проучване разбирайте: четене на мнения и коментари. Понякога наистина не е полезно.



6.Да чета повече български автори
Искрено съжалявам за това как и колко дълго време ги избягвам, което не е умишлено или нарочно. Затова тази година искам да прочета повече книги от български автори, а и вече си намерих няколко за които нямам търпение.

Сега е време да споделя с вас и някой от личните си цели. Като цяло не съм от хората, които отделят много време на това да мислят какво искат да постигнат през новата година. Да, поставям си цели, но те май ми изникват ей така.



1. Да бъда по-организирана
Предполагам до някъде, за някои неща съм организирана, но ми се ще да стана още по-добра. На моменти наистина зарязвам всичко планувано и правя каквото си искам, което не винаги е добре.



2. Да бъда по-усмихната
Дааам, наскоро мама ми каза "къде отиде онова усмихнато дете". Честно казано и аз не знам, но осъзнах, че наистина май не се усмихвам достатъчно.

3. Да поддържам форма и да тренирам редовно
Не че не тренирам, но на моменти наистина много ме домързява...*guilty*

4. Да бъда по-рязка и откровена с хората, които го заслужават

И като край на този пост ще ви напиша към кои книги се насочих за месец Януари, а те са:
1. "Любовта ми подари"
2. "Beautiful" от Кристина Лорен
3. "F*ck Love" от Тарин Фишър
4. "Далеч от светлината" от М.О. Уолш
5. "Спасяването на Франческа"

Това е от мен за сега. Надявам се съвсем скоро да кача и първото си ревю за годината.

0 Comentarios