January Wrap-Up & February TBR

Здравейте, здравейте!

Сигурно вече забравихте съществуването ми ( то и аз тотално се забравих). Еми, ето ме отново тук с книжната равносметка на ужасно неуспешния за мен месец Януари. Няма да се оправдавам надълго и нашироко за това, защо не бях активна в блога и изобщо във всичко свързано с книгите. Като цяло ме беше налегнала страшна летаргия. НО вече сме третия ден на Февруари. Захващам се с много нови неща и се надявам по отношение на книгите да се разчета поне малко (така да го кажем). Да преминаваме към книгите...



Wrap-Up
Както написах по-горе Януари за мен беше супер неуспешен. Не свърших почти нищо важно и значително и доста мързелувах. От друга страна изгледах доста филми и сериали. Единствената завършена от многото започнати книги е:



1. "The princess saves herself in this one" - Amanda Lovelace
Единственото нещо, което ми потръгна през месеца (като четене) беше поезията. Замислям един пост свързан с нея, така че очаквайте...

TBR
Книгите, които ще изредя сега са книги, които съм започнала декември или януари и не съм завършила, знам ужасно е....но какво да се прави, все пак не е края на света.

1. "Далеч от светлината" - М.О.Уолш
Сигурно се чудите "е каква е тая книга, още ли я влачи?". Е, спокойно книгата си е много хубава, но как да ви обясня, доста е специфична и наистина хем е интересна, хем я влачиш с месеци. Ревю се надявам да има идната седмица.

2. "Beautiful" - Christina Lauren
Нямах търпение да я прочета, вървя с доста добро темпо и е невероятно интересна и забавна, все пак е от любима моя поредица.

3."Любовта ми подари"
Надявам се най-сетне да я свърша, въпреки че навън вече пекна слънце *whatever*. Просто стигнах до 2 история и зациклих.



4. "The Nightingale" - Kristin Hannah
Това е аудиокнигата, която започнах. За първи път ми е да слушам аудиокнига, но е много практично и удобно, плюс това книгата е много хубава, но за нея повече в ревюто (само ще вметна, че е исторически роман, а както знаем аз ги обожавам).

Ами това е от мен за сега, надявам се в следващите няколко дни да направя два тага, които си бях харесала и и разбира се, да се завърна и с доза ревюта. Стискайте палци, а междувременно ето едно поздравче: 


0 Comentarios