Какво ще четем за "BookТubeАТhon" 2017



Здравейте!

Тази година се включваме заедно със сестра ми доста активно във всякакви маратони за които разберем. След БКМ 2017 идва ред и на Booktubeathon 2017, в който се включвам за първи път. Надявам се наистина да успея да прочета поне 2,3  от избраните книги, пожелавам го и на сестра си, а вие го пожелайте и на двете ни 😄. Определено е по-забавно, когато си имам под ръка reading buddy, мотивираме се една друга.

А ето и какво сме избрали да прочетем за категориите от тазгодишното издание на маратона:

1. Прочети книга с човек на корицата


АЗ: "Кралица Марго" от Александър Дюма. Тази книга е по гореща препоръка на сестра ми и дори с нея ще препокрия  още една категория, но това ще видите по-надолу.



СЕСТРА МИ: "Срещи с отвъдното" от Лиана Антонова

                                            2. Прочети нашумяла книга



АЗ: "Град от стъкло" от Касандра Клеър. Избрах тази 1-во защото трябва да си продължа с поредицата, че сериала вече жестоко ме спойлва, 2-ро защото книгите на Касандра са си нашумели по принцип.



СЕСТРА МИ: "Брулени Хълмове" от Емили Бронте. Тази аз ѝ я препоръчах, макар и все още самата аз да не съм я прочела, но е класика и аз я считам по този повод за нашумяла.

                                         3. Прочети книга за един ден



АЗ: "To all the boys I've loved before" от Джени Хан. Пиша я на английски, защото мисля да я прочета на английски и в електронен вариант.



СЕСТРА МИ: "Смърт край морето"  от Йордан Матеев

              4. Прочети книга за герой, който е много различен от теб
АЗ: "Кралица Марго" от Александър Дюма. За тази категория сестра ми ми я препоръча, но аз реших да я ползвам и за 1-та.




СЕТСРА МИ: "Никога достатъчни" от Симона Стоева. Това отново е избор по моя препоръка.

                                          5. Прочети цяла книга навън



АЗ: "Pillow Thouhgts" от Кортни Пепърнел



СЕСТРА МИ: "Няма да получите омразата ми" от Антоан Лейри

                      6. Прочети книга, която си купил заради корицата
АЗ: "Град от стъкло" от Касандра Клеър. Не, аз не си купувам книги само заради кориците или поне до сега не ми се е случвало. Но, ще е тази книга, тъй като наистина издирвах да си я взема с новата корица, а не със старата, така че мисля че покрива изискването.



СЕСТРА МИ: "За да си спомня" от Лара Ейвъри. Отново е моя препоръка, но и без това много ѝ я хвалех тази книга, а тя сама си призна, че в момента в който видяла корицата - се влюбила.

                                               7. Прочети седем книги
АЗ: Пропускам тази категория.



СЕСТРА МИ: "Самодива" от Краси Зуркова. След като преди няколко дни я приключих и ѝ я предложих да я прочете, така че пак е по моя препоръка.



 

0 Comentarios