Разреваващото Книжно Предизвикателство



Здравейте!

Знам, знам, пак не се появявам в блога, не пиша толкова често, колкото ми се иска, но какво да се прави има и такива периоди, нали?
НО, днес се появявам с едно предизвикателство, в което реших да се включа още щом прочетох за какво става въпрос. Благодарностите за яката идея и изготвянето на цялото събитие може да отправите към Криси от "Diagnosis Abroad" , Нат от "Претрупаното Книжно рафтче" и Ваня от "Ari's Dreamy Place", а ето тук слагам линка към събитието във фейсбук, където ще разберете всичко необходимо за предизвикателството (кога започва, какви са категориите и др.).

Ето го и моят TBR списък за Разреваващото Книжно Предизвикателство:

1. Детска книга, която така и не прочете като малък:
Предполагам детските книжки, които не съм прочела са доста, но имам мнооогоо време да го направя, нали? Тук се чудех коя измежду "Ян Бибиян" от Елин Пелин и "Тайната Градина" от Франсис Бърнет да прочета. Избрах втората, така че книжке, с която направих опит преди време, очаквай ме...

2. Книга от over-hyped автор:
"Град от кости" от Касандра Клеър е моят избор за тази категория. Касандра е адски обичан автор, а след като изгледах сезон и половина на Shadowhunters, реших, че ми е време да се гмурна в света/световете създаден/създадени от тази женица.

3. Книга, която си се заклел никога да не прочетеш:
Само ще напиша Хари Потър и толкова.

4. Книга от нов автор за теб:
"Лукреция Борджия" от Дарио Фо е моята избраница. Искрено се надявам да ми хареса.

5. Книга, чиято корица те е привлякла:
Ами тук доста се чудех коя точно да е тази книга. В крайна сметка избрах "Гордост и Предразсъдъци" от Джейн Остин, като говоря за невероятно красивото издание с твърди корици на A&T Publishing.

6. Книга от издателство, от което си се олял със закупените книги:
Ами това издателство би трябвало да е Егмонт, но скоро тяхна книга не съм купувала, затова след него следва Ибис и за тази категория или ще бъде "Град от Пепел" или с "Град от кости" ще покрия и тази категория.

7. Книга, която е в купчината ти за четене от минимум 3 години:
"Wuthering Heights" от Емили Бронте. Мда много искам да я прочета, имам я, но нищо не правя по върпоса. *е това ако не е тъпа работа, не знам кое е *

За бонус категорията, която не мисля, че ще направя не съм си избрала точна книга, но вероятно това ще бъде "Pillow Thoughts" от Кортни Пепърнел.



Ами остават часове до началото, аз нямам никакво търпение вече. Надявам се да се включат повечко хора. Пожелайте ми късмет и разбира се очаквайте пост, в който ще разберете как съм се справила.

Ето и едно малко надъхващо музикално поздравче:

1 Comentarios

  1. Супер, само че губиш много, че няма да прочетеш Хари Потър. Поредицата е страхотна. <3

    ОтговорИзтриване