Нови Идеи




Здравейте!

Както може би се досещате от заглавието ( а може би не се) този пост ще бъде едно своеобразно съобщение за промяна в блога и нови неща, които ще започна. Тъй като тази година не беше много успешна за блога, идваха ми идеи, които за жалост  не успявах да реализирам, реших преди края ѝ да взема да се стегна. Започвам бавно да навлизам в ритъм с училището и всичко, а моят Bullet Journal ще ми бъде помощник.

Всъщност от самия Journal се вдъхнових и надъхах да започна нещо ново тук. Една от страничките ми чисто и просто ще се пренесе тук под формата на четири различни поста, които смятам да пиша в последната седмица на всеки месец и мисля да започна още от този. По мои чисти и прости сметки, и по мое желание всъщност, постовете ще бъдат през един ден, което означава Понеделник, Сряда, Петък и Неделя. 

А самата серия постове ще бъде озаглавена "Monthly Favorites", така както е и в Journal-а ми. В тази серия ще има отделен пост за филми, сериали, музика и книги, следователно постове от сорта на "Series Recommendations" и "Какво прочетох през еди кой си месец" няма да съществуват повече. 

Идеята ми е чисто и просто всичко, което ми е направило впечатление през месеца от тези четири категории да го споделя с вас. Близките до мен хора знаят, че съм цяла енциклопедия за филми и сериали, така че ще имам доста какво да споделям с вас, понякога повече, понякога по-малко. За книгите няма смисъл да пиша каквото и да е, знаете че съм запален читател, така че и там няма да остана без нещо за казване/писане. А за музиката, от много отдавна исках да започна да споделям някои от музикалните си открития и попадения с вас тук, така че е време да го направя. 

Ами това е общо взето онова, което ми хрумна и за което исках да споделя с вас. Днес е Неделя, което означава, че първия ми пост от "Monthly Favorites" ще е налице утре. С коя от четирите категории ще започна, не знам, но в процеса на писане ще преценя. Надявам се идеята да ви харесва и да ви бъде интересно. Ако имате мнение по въпроса, ще се радвам да го изкажете!

0 Comentarios